کد مطلب: 205334
رئيسي در جلسه هيئت دولت:
حتي يک ساعت کوتاهي براي برخورد با سوداگران جايز نيست
تاریخ انتشار : 1400/11/06 12:20:07
نمایش : 662
رئيس جمهور گفت: دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و توليد کننده دفاع کند و اجازه ندهد عده‌اي با سوداگري مردم را تحت فشار قرار دهند لذا حتي يک ساعت کوتاهي هم در اين زمينه جايز نيست.

به گزارش  هفت چشمه؛ به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي رئيس جمهور روز چهارشنبه در جلسه هيئت دولت با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در مورد اهميت توجه به «جهاد تبيين»، گفت: دشمنان و بدخواهان ملت ايران تلاش زيادي انجام مي‌دهند تا اقدامات مثبت و چشم اندازهاي روشن را در اذهان عمومي منفي جلوه دهند که در مقابل اينگونه فعاليت‌هاي سو وظيفه اين است که مسئولين و مديران اقداماتي که باعث تقويت اميد و اميدآفريني در جامعه مي‌شود را افزايش داده و آنها را به مردم اعلام کنند.

رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه تشريح فعاليت‌هاي دولت در حوزه‌هاي مختلف، اقدامي ارزشمند بوده و موجب اميد آفريني و نشاط در جامعه مي‌شود، خاطرنشان کرد: ترجمان ۲۲ بهمن اميد آفريني است و روزي است که در آن ملت‌ها فهميدند که مي‌توانند تاريخ ساز باشند.

وي افزود: همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي موظف هستند در حوزه فعاليت خود آنچه انجام داده‌اند را به شيوه‌هاي مناسب براي افکار عمومي اعلام کنند.

رئيسي با تاکيد بر اينکه دولت از انتقاد سازنده استقبال کرده و آن را براي اصلاح امور مناسب و مفيد مي‌داند، تصريح کرد: بر اين باور هستيم که نقد مي‌تواند دولت را از آسيب مصون سازد.

رئيس جمهور در ادامه توجه به مديريت پسماند را مورد تاکيد قرار داد و اظهار داشت: امروز شهرهاي زيادي از مشکل پسماند رنج مي‌برند و ضرورت دارد برنامه‌ريزي دقيق و مشخصي براي سامان بخشيدن به اين موضوع انجام شود.

رئيسي گفت: دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و توليد کننده دفاع کند و در اين زمينه مسئوليت دارد اجازه ندهد عده‌اي با سوداگري قميت‌ها را افزايش داده و مردم را تحت فشار قرار دهند لذا حتي يک ساعت کوتاهي هم در اين زمينه جايز نيست.

 

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg